2/07/2013

KAMPUNG AGAIN-- igt dah tekan button publish, rupanye belom, silalah jamah gmbr ye

assalam semua, so this is it,
haritu telah berlaku kematian Tok Long saya, beliau telah kembali ke Rahmatullah,
about 2 weeks ago, Al-fatihah untuk beliau,
jadi saya telah balik kampung, and spent about weeks ++ there
alhamdulillah, berkesempatan balik kg, jumpa tok(my nenek), tokki( my datuk) and relatives,
here some picturesss ;)

ENJOY YE ! all pics took using the NOKIA E5 ;)



Photo 1: sofia nak hantar kak ain di stesen bas dungun

 Photo 2: Huda merenung masa depan masih di stesen bas dungun (SBD)

Photo 3: SBD 


 ce teka sape?? 
inilah saya model bas adik beradik ;)

Sofia  

Gerai makan ayah cik behind there my tok's rumah ;))) 


 Huda ;')



This one in Kuala terengganu, wafiq namanye ;) 



 budak kuat merajuk and selalu saya buliiiii


inilah dia: Hasif (budak merajuk di atas, masih di tahun 1) 


Bukhori ( abang hasif, year 4) 

Hasif, Huda and me! 

 Hasif and harimau malaya shirt
 Picturesque 1
 Picturesque 2
 Xavi di dungun
 epic picture

 footballer ;')

lastly....
 Me!
haruslah ada ye hohohoho


orait itu aje nak share nanti ada pic baru share ag... ;)




No comments:

Post a Comment

Selamat Tahun Baru!

Selamat Tahun Baru semua! so korang pergi mana tahun baru ni? aku duduk rumah sahaja. tenang-tenangkan fikiran . sebab takde benda nak buat...