8/01/2017

Kuching bound part 1

I am now currently harvesting some grapes. waiting for them to ripe. kalau dalam bahasa melayunya, aku ni kiranya mcm tgh menganggur lah. Oleh hal yang demikian aku juga telah dipilih untuk menjadi org kehormat untuk menemani kakakku, Alma. ALma dapat posting MO (after dia habis houseman, kerajaan minta dia berkhidmat pulak dkt Sarikei , Sarawak) haaa kau amek kena g Sarawak . Sarikei lagi. tapi jangan takut dulu, insyaa Allah , Allah SWT permudahkan. so pada tanggal 16/7/17 (ahad) aku anda alma pon berlepas lah ke Kuching dulu ya, sbb kakak kena lapor diri dkt JKN Sarawak. flight kami jam 715pagi...amboiii awal nau... nak tiket murah babe (tq my comama belanja)

jadinya ini kali pertama aku ke sarawak ok, after 24years. it such a pleasant experience for me. so we reached airport around 9am ++ it took around 2 hours to reach kuching airport from KL. once we reached we lepak at the airport for an hour before we headed to TUNE HOTEL KUCHING.yeahhh finally i will be staying at TUNE hotel. is itsometing to be proud of? for me yes! oh Lord cause my comama belanja me hahahahha.


 after we had our ample sleep then we had a walk at the bandar Kuching. this picture is a must okay! while u are in Kuching ;P
 my comama :)

 at museum kucing. or cat museum. i would find this place creepy if i came here alone. ;D
 behind sarawak museum
 Kuching Botanical Garden

 some place nearby the waterfront.

and thats me. yay!

No comments:

Post a Comment

Selamat Tahun Baru!

Selamat Tahun Baru semua! so korang pergi mana tahun baru ni? aku duduk rumah sahaja. tenang-tenangkan fikiran . sebab takde benda nak buat...