4/29/2012

kerja waktu cuti

walahhh..assalamualaikum alaik...
apa habaq semua? sihat?
alrite jom kter berciter2 jom
just nak sharelah kan..
ak waktu cuti spm dulu pernah kerja dulu..
x sampai sebulan...gaji nit bad weyhh..dlm 700++ gaklah..
ak kerja kedai fotostat..ak x bosan pon wat kerja tuh..
tapi ak agak pemalas sbb kerja dari pukul 9 pagi smpi 9 mlm
lelah weyhh..kalo ada transport x per gak en..tapi x der..org dok ngantor,.,,seyes menyusahkan
so cuti nak masuk degree after this ak nak kerjalah gak en..tapi x kot..sbb nak duk umahlah pulop..
ececeh menternak lemak ajerkan..

SO

sesiapa nak kerja waktu cuti diharap pikir semula naaa...jgn terburu-buru.
fikir dulu, kalo mmg dah kopak sgt..hah..kerjalah apa2, asal halal dan x nyusah org len ;)
okay itu shj dari saya sekian

oh yer,,skrg nih saya tgh bekerja dgn kakak saya jual tudung and such.
so saper2 nak tlg penjualan sihat saya nih..bolehlah lawat this blog

1 comment:

  1. cuna!!
    nsihat yg berguna utk sy..hehe
    dop tgh pk2 nk kijo nih atep:)

    ReplyDelete

Selamat Tahun Baru!

Selamat Tahun Baru semua! so korang pergi mana tahun baru ni? aku duduk rumah sahaja. tenang-tenangkan fikiran . sebab takde benda nak buat...