5/11/2011

jemur baju bersama tok


yow! two entry in one day,is awesome yow!
agogo
well2,
nak ctew tadi ak nak tlg tok jemur baju.,
then ak pegilah amek baldi kat luar.
before that ak ader ckp something dgn tok( x igt ape)
bler dah amek baldi tuh
tgk2 ader seluar x jemur,
bermulalah perbualan ak dgn tok

aku: tok,ader 1 lagi suar x jemur
tok: tok dop dengor tadi, telinga tok dop tau letok mano,
aku: telinga?? (dlm hati, naper telinga,,,?..owh maknayne tok x dgrlah aper ak ckp tadi,)
tok: telinga? kenapa telinga? tok sebut hanger...
aku: owhhhh,hahaha,ain salah dgrlah yer.,..
tok: tok ckp,tok dop jemor suor tadi sbb tok dop tau hanger ader katner..
aku bergelak sakanlah,rupernyer ak yg ader masalah telinga,,ahhaa

nih nak tunjuk gambar cute2 kazenku...hehehe, pretty nabilah and adorable najwa.

nabila: korg!!!!! sini2!!!
nabila: baru betul!! peace!
najwa: nanti dah besar, jadi comel mcm akak yer!

ngee

No comments:

Post a Comment

Selamat Tahun Baru!

Selamat Tahun Baru semua! so korang pergi mana tahun baru ni? aku duduk rumah sahaja. tenang-tenangkan fikiran . sebab takde benda nak buat...