3/29/2011

mimpi,hanya mimpi

haksss22 pagi tadi ak mimpi,
ader org putih dgn sorg bdk laki kecik dtg,
heehee..dua2 org putihlah..
ak x tau camner dier ader dlm umah ak...
yg si kecik tu tgh main laptop...
ak tanyer yg besar ni,(in malay)
aku: "dari mana?"
dia: "US"
aku:"pandai cakap melayu?"
dia:"a'ah,sbb pernah tggal kat sini"
aku:"owh,,,dier(sambil tunjuk kat si kecik tu) tgh buat aper?"
dia:"owh....dier tgh siapkan projek dia..."

ermmm.x silap aklah dier mention tapi ak x igt,,,then ak pon tanyer...

aku:"ok,,,jgn cakap itu anak awak?"
dia:"ahahhahah(tergelak.)x lah, itu adek saya..
aku:(lega....)

waktu tu kat umah, ader ak,diorg dua, en kalo x silap bibik ak...
wahaha,,,aper2 pon, nice to meet both of you..=)


nih lagu yg ak raser sgt sweet!=0.

ngee

No comments:

Post a Comment

Selamat Tahun Baru!

Selamat Tahun Baru semua! so korang pergi mana tahun baru ni? aku duduk rumah sahaja. tenang-tenangkan fikiran . sebab takde benda nak buat...